8 days



Tak, to już tylko 8 dni. W sumie tylko 5 dni chodzenia do szkoły nie licząc weekendu. :)

Oceny już wystawione, więc jest świetnie. Teraz już możemy żyć wakacjami. XD
Dobrze by było, gdyby pogoda dopisywała, bo jak narazie za oknem widzę tylko chmury. Jest strasznie ponuro.. Mam nadzieje, że przyszły tydzień taki nie będzie.

Chciałabym aby te wakacje były najlepsze. Nie chcę zmarnować ani jednego dnia, ponieważ już od września chcę się wziąść od razu do nauki. :)
W planach mam na pewno wyjazd na dwa tygodnie do Chorwacji. Po raz 5. A więc wakacje zaczynają się dosyć ciekawie.
Na pewno wybiorę się również nad Polskie morze. Co to by były za wakacje bez jednego wyjazdu do Kołobrzegu.. xd
Chcę również poprawić kontakat z Karoliną i Anią. Musimy się częściej spotykać. Mimo to, iż Karolina nie mieszka w mojej miejscowości. :) Pewnie będzie trochę ' nocek '.
Muszę robić więcej zdjęć, nie tylko selfie. XD
Nie obejdzie się bez żadnych zakupów. Już nie mogę się doczekać !




Możecie zadawać mi pytania pod postem ?
Postaram się zrobić kolejny post z najciekawszymi pytaniami. 




Related Articles

48 komentarze:

  1. Ślicznee zdjęcia! <3



    jull-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ja mam wiele planów na wakacje, postaram się wykorzystać każdy dzień jak najlepiej! :)
    julaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Anonymous19 June, 2014

    Bardzo ładne zdjęcia! ;*
    Pytanie: Kim chciałabyś zostać w przyszłości? :))

    ReplyDelete
  4. ♥Czy zamierzasz współpracować z jakąś firmą poza sheinside ?♥
    ♥Czy współpraca z sheinside się opłaca?♥
    ♥Masz zwierzaka ?♥
    Super post, świetnie wychodzisz na selfie :)
    Nie mogę uwierzyć w to ,że jeszcze tylko 5 dni do wakacji ! *-*
    ¦ Mój blog ¦ [KLIK] ¦

    ReplyDelete
  5. Zazdroszczę Chorwacji ;) Ja w tym roku jadę tylko nad Polskie morze :)

    http://roksana-roksaana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Pytania:
    Ulubiony film, owoce, sklep odzieżowy, zwierzę, kolor?
    Trzy ulubione blogi?
    Jak dbasz o włosy?
    Co Cię inspiruje?
    Co lubisz jeść?
    Jakich kosmetyków najczęściej używasz?
    Wolałaś siebie w aparacie, czy bez?
    Gdybyś mogła zmienić w sobie jedną rzecz, co to by było?
    Na co zwracasz szczególną uwagę u innych blogów?
    W przyszłości zamierzasz zostać fotografem?
    Co najbardziej lubisz fotografować?

    ReplyDelete
  7. Też mam takie liczniki na ekranie telefonu :) Zazdroszczę wyjazdu do Chorwacji ♥

    MÓJ BLOG klik!

    ReplyDelete
  8. Zazdroszcze Chorwacji :3
    (P) co skłoniło cie do założenia bloga
    (P) czy opłaca sie współpraca z Sheindside ?
    Zapraszam
    Klaudiaanclauudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ja też wyliczam do wakacji! : D
    Śliczne zdjęcia :)
    http://kingandsylwia.blogspot.com/2014/06/blog-blogowanie.html#comments

    ReplyDelete
  10. Hmm... Ślicznie wyszłaś na zdjęciach. Oj, byłam raz w Chorwacji, w Doubrovnik'u (?) i zakochałam się w tym miasteczku. Hotel de facto był pół godziny drogi od miasteczka, ale nie robiło to różnicy. Ja także planuję robić więcej nocowań, haha. :)




    KATIS BLOG

    ReplyDelete
  11. Jak ja się cieszę z tych wakacji. *-*

    ReplyDelete
  12. na pewno te wakacje będą wyjątkowe :))
    zapraszam :) krysiastyle.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  13. Chorwacja jest piękna ! Byłam tam 3 razy !

    ReplyDelete
  14. ja swoje wakacje już nieoficjalnie rozpoczęłam :p

    ReplyDelete
  15. Śliczne zdjęcia!
    Zapraszam (obserwuję)
    happyfruitt.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. już się nie mogę doczekać ! ładne zdjęcia :)

    mons-monss.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Zdjęcia super :) Mam prośbę.Czy możesz poklikać w linki tutaj http://daquerre.blogspot.com/2014/06/tag-11-pytan.html#more ?Będę bardzo wdzięczna :)

    ReplyDelete
  18. Super zdjęcia. Moje pytania:
    1. Wymarzone wakacje?
    2. Tumblr, facebook czy twitter?
    3. Największe marzenie z dzieciństwa?

    ja-kontra-ja.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Zazdroszczę Ci wakacji w Chorwacji :)
    1. Jakie jest Twoje marzenie?
    2. Kim chcesz zostać w przyszłości?
    3. Co najbardziej cenisz u drugiej osoby?

    ReplyDelete
  20. Anonymous19 June, 2014

    Zabierz mnie ze sobą do Chorwacji :3
    1.Jedna rzecz na którą zwracasz uwagę u nowo poznanej osoby?
    2.W jakim wieku zrobiłaś swoje pierwsze zdjęcie?

    http://teenluxy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Zazdroszczę wyjazdu do Chorwacji :)

    milenaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Chciałabym Ci zadać jakieś pytania, ale dopiero trafiłam tu po raz pierwszy. Nie znam Cię jeszcze, ale spodobało mi się tutaj. Jesteś naprawdę ładna i widać, że dbasz o tego bloga :) I piszę to naprawdę szczerze!
    Będę tu częściej zaglądać i czekam na post z odpowiedziami, bo wtedy mogę Cię lepiej poznać haha! :D

    http://inspire-someone.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Anonymous19 June, 2014

    Bardzo ciekawy blog,ja nie mogę doczekać się wakacji.Miłego pobytu w Chorwacji.Śliczna jesteś,piękne zdjęcia.

    MÓJ BLOG ZALEŻY MI

    ReplyDelete
  24. Chorwacja jest cudowna <3
    śliczne zdjęcia :3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Ale z ciebie szczęściara. Ja od zawsze chcę pojechać do Chorwacji ale moi rodzice móią, że tam za długo trzeba jechać i nie wychodzi. Śliczne zdjęcia <3

    agatinna.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Śliczne zdjęcia ♥

    1011xx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Jaka piękna! Super zdjęcia :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Ale śliczne zdjęcia !! Jestem pod dużym wrażeniem.Będę wpadać częściej,już się nie mogę doczekać nowego postu ;)
    Może wspólna obserwacja? Daj znać,a ja na pewno się odwdzięczę :)
    http://malinoweciernie.blogspot.com/ Włoski cudne ;)

    ReplyDelete
  29. Szczęściara, ja całe wakacje w tym roku siedzę w domu. :)
    Jeżeli chcesz zajrzyj do mnie
    http://katze-a.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Jaka to aplikacja? :) Ja pewnie będę siedzieć w domu, zazdroszczę ci wyjazdu!

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. O jeju,świetny blog! Kołobrzeg? świetne miasto :) Śliczna jesteś :3
    Udanych wakacji!

    nicolla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Jejku! *-* Świetny post!
    Zapraszam na mój o moim psie! Mam nadzieję, że Ci się spodoba.
    http://kamaa-madziaa.blogspot.com/2014/06/i-love-my-dog-3.html

    ReplyDelete
  33. Bardzo ładnie wyglądasz. :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Również będę w Kołobrzegu, a właściwie w Ustroniu, ale to zaraz obok
    Świetnie byłoby Cię spotkać! ;D
    Bardzo ładne zdjęcia, zazdroszczę włosów! ;D
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  35. Też się cieszę,że wakacje się zbliżają..Pomyśleć,jak to szybko minęło.Ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach.

    someflins.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Ja nie mam żadnych planów . Powodzenia w twoich planach ;)
    obserwuje
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Czy ktoś był dla Ciebie inspiracją w założeniu bloga?
    Masz ulubione blogi?
    Co Cię skłoniło do założenia bloga?
    http://milenaabloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. cudownie wygladasz, piekna jestes :)

    Wiolka-blog KLIK

    ReplyDelete
  39. Ja już mam wakacje. Świetne zdjęcia. :)
    +obserwuje twojego bloga. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Zapakuj mnie do walizki jak będziesz przed podróżą! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naśmieszniejsze jest to, że walizka stoi prawie cała zapakowana. XD

      Delete
  41. Anonymous20 June, 2014

    jaka jesteś śliczna :3
    miłego wyjazdu! <3

    ReplyDelete
  42. Też mam na imię Weronika :-) Masz szczęście jedziesz 5 raz do Chorwacji, super.

    http://weraweronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Imienniczka :3
    Oceny wystawione, więc nieoficjalnie mam wakacje ♥
    Mam do Ciebie takie pytanie, a mianowicie, czy polecasz bardzo ten aparat, którym robisz te zdjęcia?
    Ponieważ zastanawiam się nad zakupem, ale nie mogę się zdecydować (prosiłabym o odpowiedź na moim blogu) :)

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Śliczne zdjęcia. Już nie mogę doczekać się wakacji, chociaż jak na razie pogoda nie dopisuje.
    susan-and-olivia.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Już nie mogę się doczekać tych wakacji! ;)

    zapraszam na post o wakacjach do mnie:
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Ładne zdjęcia :)
    Ja niestety nigdzie nie wyjeżdżam na wakacje.
    magicdreameer.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Teoretycznie już są wakcje, teraz tylko świadectwo i suuper ;)
    Jakie blogi ci się ostatnio spodobały?
    Najnowszy post! Zapraszam do mnie!
    Za każdy komentarz się odwdzięczam!
    http://szejkus.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.