Co mnie denerwuje.

Cześć wszystkim !
Przeglądałam posty i stwierdziłam, że ostatnio dodawałam tylko ' tematyczne '. Mam nadzieje, że się Wam to nie nudzi. XD
No i kolejny tydzień zleciał, weekend też jakiś taki za krótki. Na szczęście jeszcze tylko trzy dni chodzę do szkoły i wolne. Przyda mi się trochę odpoczynku, mamy strasznie dużo nauki i materiału..
Dlatego też, nie za często zaglądam na bloga.
Mam sporo pomysłów o czym mogę napisać, postaram się wykorzystać wszystkie. ;d


Dzisiaj przygotowałam dla was 15 rzeczy które mnie denerwują.

- Chamstwo i fałszywość..
- Jak nauczyciele mówią ' dzwonek jest dla nauczyciela ' IRYTUJĄCE
- Bezmyślne hejty.
- Jak nie mogę zasnąć.
- Jak ktoś mnie budzi w nocy, dzwoniąc do mnie.
- Jak się uczę a i tak dostaje 1,2....
- Jak ktoś mówi do mnie ' Wera '
- Jak wstaje rano i nie wiem w co się ubrać. XD
- Osoby które piszą do mnie, chociaż cały czas próbuje je zlać. xd
- reklamy w tv.....
- Zaproszenia do gier na fb.
- Osoby które wcale Cię nie znają, a mają do powiedzenia na twój temat bardzo dużo. ;__;
- Jak nie mam nic słodkiego ;c
- Jak ktoś jest chudy a mówi, że jest gruby...
- Dodawanie zamazanych zdjęć. JAKI JEST TEGO SENS ? ;O




Related Articles

18 komentarze:

  1. ja też jestem wściekła kiedy się dużo uczę a ocena niska -.-

    http://faa-fly.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ej zacznę mówić do ciebie WERA. ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. ej żal mi Cię, zaraz coś na Ciebie wymyślę ;*

      Delete
  3. Oj tak, też denerwują mnie te wszystkie rzeczy- szczególnie jeśli o oceny chodzi :) hehe A co do zdjęć to ja rozumiem jak ktoś nie ma profesjonalnego sprzętu,ale stara się robić jak najlepsze zdjęcia i nawet takie z cyfrówki wychodzą fajne :) Co dla mnie jest makabrą ...

    Pozdrawiam 3maj się cieplutko

    http://blog-natt-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Większość sytuacji mi również przeszkadzają

    ReplyDelete
  5. Wydaje mi się że jest tego więcej niż 15 ;>
    Wianek *_*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, jeden więcej to nic takiego. :)

      Delete
  6. boże jaka ty piękna *.*

    wpadniesz? ♥ h-ss-s.blogspot.de
    obs=obs

    ReplyDelete
  7. możesz podpisywać co masz na sobie i skąd? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Postaram się od następnego posta. :)

      Delete
  8. Ale cudny wianek *___* kocham wianki, ślicznie ci w nim ♥
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Ślicznie wyglądasz!
    A co do tej nauki denerwujące jest też to, kiedy nauczymy się czegoś, a ostatecznie oceny są z innego tematu :/
    Miłego dnia!

    http://thehauntedway.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Boże jaki cudny wianek!

    ReplyDelete
  11. jeju jaka przepiekna, a ten wianek <3
    ppoklikasz u mnie w linki? jakoś się odwdzięczę! :*
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. śliczny wianek *.*
    może obs=obs?
    http://casket-fashion-swag.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Kilka rzeczy mnie z tego też denerwuje :)
    http://ew-ewel.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.