Wonderful days



Ostatnie dni są takie, o jakich marzyłam. Najbardziej weekend. Muszę przyznać, że spędziłam go jak najlepiej z najcudowniejszymi osobami jakie znam. Pogoda zrobiła się w tym czasie bardzo wakacyjna, taka jakiej mi brakowało.
Niestety wszystko co dobre, kończy się najszybciej. Zaczął się kolejny tydzień a ja cały czas żyję weekendem. Na szczęście (albo i nie) do szkoły chodzę jeszcze 5 dni a później aż 9 dni wolnego.
Nie wiem co takiego zrobiłam, ale szczęście mi ostatnio dopisuje (mam nadzieję, że szybko się to nie zmieni). Teraz wystarczy jakoś przeżyć te kilka dni i cieszyć się krótką przerwą od codzienności. Myślę, że taka przerwa mi się przyda. Jeszcze tylko troszkę i nasze wyczekiwane wakacje. Mam zamiar spędzić je jak najlepiej (jak każde, ale nie zawsze jest tak jak chcę) i musi mi się to udać. 
Mimo, że pogoda sprzyja, jestem szczęśliwa i pełna pozytywnej energii to nie mogę zebrać wszystkich myśli, które się zbierają przez cały dzień i napisać jednego porządnego posta.
Chociaż z drugiej strony to dobrze, bo chociaż raz w miesiącu powinien pojawić się luźniejszy post, żebyście dowiedzieli się troszeczkę co u mnie.
Poprawię się i w kolejnym poście będzie dużo czytania. xD

sweterek - klik (klikniesz?)









sweterek - klik

Related Articles

92 komentarze:

  1. Śliczna jesteś i super zdjęcia! :*

    ReplyDelete
  2. Śliczna jesteś i super zdjęcia! :*

    ReplyDelete
  3. Mi też ostatnio szczęście 'dopisuje'! :D
    Ślicznie wyglądasz :*

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    ReplyDelete
  4. ja tez wciaz zyje weekendem, a po tych 5 intensywnych dniach mam 9 dni wolnego! nasza wychowawczyni idealnie wybrala termin wycieczki, szkoda tylko, ze beda to warsztaty matematyczne, ale zawsze jakas zmiana klimatu/srodowiska

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  5. Świetna stylizacja! Mi też ostatnio dopisuje szczęście i oby to trwało jak najdłużej. Dziś byłam w szkole ostatni dzień, bo jutro jadę zawieść papiery do liceum, a od środy czeka mnie wycieczka klasowa :)
    Oczywiście kliknęłam :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. U mnie było zupełnie na odwrót :/ Pogoda na weekend nie dopisała i wręcz prawie zasnęłam na stojąco, hah :D Jeszcze 34 dni...
    Śliczne zdjęcia ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  7. O, jaki krótki post, faktycznie raz na miesiąc się przyda :)
    Zapraszam do mnie na konkurs (klik!)

    ReplyDelete
  8. Też ostatnio mam szczęśliwe dnie, a szczególnie weekend (tak samo jak ty) haha:) Fajnie przeczytać czasami co u Ciebie:)

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    ReplyDelete
  9. Świetny sweterek, u mnie też wszystko spoko, zaraz też będę miała wolne, już nie wyrabiam z tymi poprawkami itp )

    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Świetny post. Piękne zdjęcia *.* miłego odpoczynku :) i udanych wakacji.
    Zapraszam: http://ewahello.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. A ja lubie takie zwyczajne posty :)
    Myślałas o ty, żeby wycieniować doczepki by mniej się odcinały?

    zuuziaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Lubię od czasu do casus przeczytać luźne posty w twoim wykonaniu. :*
    xx aleksandraq.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Życzę udanycj wakacji. Post jak zwykle :) śliczny sweterek!0
    karolina-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Cudownie wychodzisz na zdjęciach *.*
    pebmonster.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Zazdroszczę wolnego , nam nauczyciele teraz dają po 2 , 3 sprawdziany czy kartkówki tygodniowo.Ale perspektywa wakacji , pomaga mi przez to przebrnąć :)
    Bardzo podoba mi się ten sweterek i połączenie.
    MÓJ BLOG- KLIK

    ReplyDelete
  16. super zdjecia <3 w takim razie czekam na nastepny post :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    ReplyDelete
  17. Super wygląd bloga! :)
    Zazdroszczę Ci 9 dni wolnego.. Mi też by się przydało. To cudownie, że weekend spędziłaś bardzo miło. :) Śliczne zdjęcia.

    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/2015/05/something-about-me-summer-inspirations.html

    ReplyDelete
  18. Ja również bardzo dobrze wykorzystałam miniony weekend i nie mogę się doczekać wakacji !
    Wyczekuję tego 'długiego posta' :) Oby był jak najszybciej :)
    Piękne zdjęcia
    Pozdrawiam
    cherryandclaudia.blogspot,com

    ReplyDelete
  19. Moje dni w ostatnim czasie są niestety bardzo szalone przez zbliżający się koniec roku.
    Też nie mogę się doczekać już wakacji

    Zapraszam do siebie
    another-view-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Nie mogę się napatrzeć na Twoje zdjęcia. Ślicznie wyglądasz :*

    Pozdrawiam ♥ http://looyourself.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Już nie mogę doczekać się wakacji. Mam tak samo, że chcę wykorzystać wakacje jak najbardziej, ale nie zawsze mi to wychodzi :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Śliczne zdjęcia.
    Zazdroszczę tego szczęścia. Ja jutro poprawiam ocenę końcową z matmy :P I liczę na to że dziadek nie każe mi pisać kartkówki z fizyki.
    Miłego wieczoru ;)

    ReplyDelete
  23. Nie mogę się już doczekać wolnego! :D
    Śliczne zdjęcia ;*
    mój blog-klik :)

    ReplyDelete
  24. Jaaaaj. Wow! Ale jesteś śliczna! Te włos i ta stylówka! <3
    Zapraszam:

    http://nataliakupczak.blogspot.com/

    http://modneblizniaczki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. śliczne zdjecia, u mnie niestety pogoda ani trochę wakacyjna

    http://dorooothy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. fajnie że spędziłaś miło czas i masz szczęście :)
    --- Mój Blog - klik! --- --- Mój Blog - klik! ---

    ReplyDelete
  27. Jaka Ty szczęśliwa! <3
    Kliknij TUTAJ
    lub
    TU

    ReplyDelete
  28. również cieszę się z nadchodzących wakacji! już nie mogę się doczekać ;) cudowne zdjęcia!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Świetna stylizacja :) To dobrze, że jesteś szczęśliwa. Ja mam nadzieję że ten miesiąc zleci szybciutko bo jak zaczną się wakacje to będę bardzooo zadowolona

    http://olivia-olivviaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Jesteś jedną z najlepszych blogerem jakie znam :* uwielbiam czytać twoje posty i przeglądać zdjęcia! Są świetne! Kliklam w link i sweterek jest wyprzedany xd pozdrawiam i czekam na następne posty i zdjęcia :)

    ReplyDelete
  31. Śliczne zdjęcia *.* Uwielbiam czytać twojego bloga :3 !
    http://ameeeeelka.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Super zdjęcia *.* uwielbiam czytać twojego bloga ! <3
    http://ameeeeelka.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Prześliczny sweterek :) Lubię takie :)
    efffie.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Zazdroszczę tych 9 dni wolnych! Świetne zdjęcia ♥

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    ReplyDelete
  35. Zazdroszczę 9 dni wolnego! Śliczne zdjęcia, śliczny sweterek wybrałaś :)
    olaablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Świetny post jak zawsze śliczna jesteś :*
    zapraszam do mnie
    http://poookrecona.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Super post piękne zdjęcia ;*
    zapraszam do mnie
    http://poookrecona.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Weekend także spędziłam w cudownym towarzystwie, mimo tego, że pogoda u mnie strasznie się popsuła, ponieważ cały czas pada deszcz.

    NOWY POST NA SWIFTIN KLIK!

    ReplyDelete
  39. Bardzo podoba mi się zestaw! :)

    ReplyDelete
  40. Śliczny sweterek <3

    http://anonimowaa12.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Cieszę się ,że miałaś udany weekend, ja również, w sobotę zawody i w niedzielę zawody! Piękne zdjęcia i stylizacja ;))
    Mój blog---KLIK

    ReplyDelete
  42. Ja też już nie mogę doczekać się wakacje i żyję tylko od weekendu do weekendu :)

    Happiness Blog

    ReplyDelete
  43. Super sweterek tez zamowiłam taki długi ale koronkowy bardziej :0
    andziathere.blogspot.com - moj blog

    ReplyDelete
  44. Zazdroszczę Ci, że była u Ciebie taka piękna pogoda! U mnie ciągle padało,a byłam na wycieczce klasowej i trochę słabo zwiedzać Zakopane w deszczu :c
    Mam nadzieję, że Twój humor utrzymię się jak najdłużej ^^
    Ładne zdjęcia ♥
    dusiowata-dusia.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Zazdroszczę pogody, u mnie ostatnio jesień za oknem :)
    Ładne zdjęcia, masz cudowne włosy, zwłaszcza kolor :))

    http://noeellesworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. No ładne te zdjęcia haha

    ReplyDelete
  47. Mi tez ostatnie dni przeminęły bardzo fajnie, dokładnie tak jak sobie tego wymarzyłam.
    Śliczne zdjęcia!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  48. super post jak zawsze ja niestety nie mam wolnego a szczęście mi nie dopisuje :( ale może to się zmieni

    http://xlittledream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Stylizacja bardzo mi się podoba. Jesteś ładną dziewczyną o świetnej figurze i wspaniałych włosach. Cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga :)
    Zaobserwowałam i mam nadzieję, że mogę liczyć na to samo z Twojej strony :)
    www.olastepienofficial.blogspot.com <---- zapraszam, KONKURS w nowym poście

    ReplyDelete
  50. Uwielbiam Twoje zdjecia, za kazdym razem :) Mają fajny klimacik no i oczywiscie Ty jesteś mega fotogeniczna :) Ja niestety nie mam aż tyle wolnego, ale jestem po egzaminach więc, aby wysiedzieć w tej szkole do końca roku. Pozdrawiam! :)
    http://selectedcaptures.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. no to dobrze, że jestes teraz taka szczesliwa! :D
    u mnie juz tez troche luzu :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Anonymous25 May, 2015

    Nosisz sztuczne włosy codziennie, czy tylko do zdjęć?
    Jeszcze 3 tygodnie szkoły i ja mam zakończenie roku i witam Polskę :)

    Pozdrawiam i obserwuję już od jakiegoś czasu :*
    Mój Blog - KLIK

    ReplyDelete
  53. Wygladasz swietnie! Bardzo ladny jest ten sweterek :)
    Ja mialam trzy dniowy weekend i jak mysle o powrocie do szkoly to nie moge. No ale juz niedlugo mamy wakacje! :)

    ♥Helloitsjoann ---> Click♥

    -JoAnn

    ReplyDelete
  54. ładnie ; )
    Jak ja bym chciała mieć taką długość włosów jak Twoje ; ( ;*
    http://kasiakinga19.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Z jakiego powodu te 9dni wolnego?

    Kliknęłam w link, mam cichą nadzieję, że odwdzięczysz się tym samym u mnie :D
    Mój blog -> PINK RAINBOW

    ReplyDelete
  56. Tak, czasem musi być taki luźny post:)

    Pozdrawiam!
    ?sandraandmar.blogspot.com?- kliik!

    ReplyDelete
  57. Bardzo ładnie wyglądasz :) Fajna sceneria fotek :)

    www.ankyls.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Anonymous26 May, 2015

    Mi ostatnio tez szczescie odpisuje.I odpukac zeby nie poszlo ono sobie :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Strasznie ladne zdjecia i stylizacja :) bardzo w moim stylu :)

    ReplyDelete
  60. Podziel się trochę tym szczęściem haha :D Cudowne zdjęcia!
    Śliczny sweterek ;)

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    ReplyDelete
  61. Ślicznie wyglądasz! :*
    U mnie z pogodą ostatnio trochę kiepsko, ale mam nadzieję, że jak najszybciej się rozpogodzi :)

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    ReplyDelete
  62. Twoje włosy to teraz takie mocne 11/10!
    The Pretty Freckles Blog

    ReplyDelete
  63. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  64. Śliczne zdjęcia, to super,że dobrze spędziłaś weekend :)
    Julajulia.blogspot.com
    Zapraszam na konkurs!

    ReplyDelete
  65. Cieszę się, że dobrze spędziłaś ostatnie dni :D

    Zapraszam na nowy post!
    Mam małą prośbę: mogłabyś poklikać w linki do rzeczy z wishlisty? Byłabym bardzo wdzięczna! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    ReplyDelete
  66. ładny sweterek, według mnie takie luźniejsze posty są też potrzebne ;)

    MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡
    MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡

    ReplyDelete
  67. Cudowny sweterek ! I te Twoje włosy :)
    Pięknie wyglądasz :))

    ReplyDelete
  68. Super post ! zapraszam do mnie :3 http://anjaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. Pięknie wyglądasz! U mnie również jest coraz lepiej. Szkoda, ze w tym roku pogoda nie jest najlepsza, przynajmniej u mnie. W tamtym roku o tej porze to ja chodziłam w spodenkach :))

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Zazdroszczę tylu wolnych dni :) obyś spędziła je jak najlepiej! Piękna stylizacja, poklikałam ;)

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. Genialna stylizacja. Sweterek jest mega :D

    kasia-kate1.blogspot.com

    ReplyDelete
  72. Poklikałam! Świetne zdjęcia :)

    borntopizza.blogspot.com

    ReplyDelete
  73. Ja tak długo czekałam na słońce i wakacyjną pogodę. Teraz gdy już mam to praktycznie za oknem, nic z tym nie robię. Zakończenie gimnazjum to również kwestia wielu popraw.

    http://bruise-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  74. ślicznie wyglądasz :) u mnie ostatnio pogoda coś się popsuła.

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. Śliczniutkie fotografie, piękne :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  76. przepiekna <3
    super post

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    ReplyDelete
  77. Mój najbliższy weekend powinien być dosyć luźny, więc mam zamiar fajnie go wykorzystać. :)
    Śliczne zdjęcia!

    Milena Blog - klik

    ReplyDelete
  78. U mnie pogoda średnio dopisuje, slicznie wygladasz :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  79. Podobno maj to miesiąc szczęścia :D Mam nadzieję, ze kolejne miesiące będą równie szczęśliwe jak ostatni czas :* Wspaniały blog, pozdrawiam :*

    http://przerwanausmiech.blogspot.com/

    ReplyDelete
  80. Jesteś mega fotogenicczna XD
    mojaa-wersja.blogspot.com

    ReplyDelete
  81. Śliczne zdjęcia ! Twoje włosy są genialne *.*

    + Obserwuję :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  82. Chyba wszyscy wyczekujemy na zbliżające się wakacje. Świetne zdjęcia.

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  83. ja w poprzedni weekend miałam urodziny, więc musiałam go spędzić dobrze ;)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  84. Kliknęłam :D Piękne zdjęcia. Mam nadzieję, że następny weekend będzie równie udany :)

    PISANE Z PASJI(klik)

    ReplyDelete
  85. Jak zwykle wyglądasz cudownie!!! :)
    Uwielbiam w stylizacjach takie stonowane kolory ♡

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  86. Tez mialam mega fajny weekend. No i to prawda, wakacja trzeba spedzic superowo, haha! :) nie moge sie juz doczekac:*
    kliknelam w link, moglabym liczyc na to samo u mnie?:c

    olqa-olqaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  87. Zazdroszczę tylu dni przerwy :)
    Po raz kolejny świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  88. No to teraz czekajmy razem na wyczekiwane przez nas wakacje;3 Super zdjęcia.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete

Dziękuje za każdy komentarz! ♥
Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj.
Jeśli spodoba mi się twój, również zaobserwuję.

Powered by Blogger.